Evalueringer

Kundetilfredshed

Vores kunders tilfredshed er meget vigtige for os

Vi operere med en skala fra 1-5

Det er vigtigt for os på RESC, at vores kursusdeltagere er tilfredse og oplever engagerede instruktører kombineret med høj service og sikkerhed i vores uddannelser. Vi bestræber os på at være en pålidelig træningspartner, der leverer viden og værktøjer som deltagerne nemt kan overføre til deres daglige arbejde og rutiner. Derfor evaluerer vi altid efter hvert kursus, så vi hurtigt kan optimere processer eller elementer, som har været uhensigtsmæssige i forhold til fagligt indhold og formidling på kurset.

Generelt er vores kursister dog tilfredse og hæfter sig særligt ved vores kompetente instruktører og virkelighedstro øvelsesområder.

Diagrammet viser en opgørelse over, hvor tilfredse vores kursister har været med vores ydelse og service. Vi opererer med en skala fra 1-5, hvor 3 er middel. Vores målsætning er, at 95% af vores kursister skal vurdere deres kursus som ‘over middel’.

4. kvartal 2023
4.6 point
1. kvartal 2024
4.6 point
2. kvartal 2024
4.6 point
3. kvartal 2024
4.5 point

Læs mere om vores medarbejdere

Vores instruktører har praktisk erfaring fra virkelighedens redningsaktioner, hvilket gør at de kan give vores kursister den nødvendige viden, samt relevante kompetencer til at håndterer alle tænkelige udfordringer.